نرم افزار های برتر ساخت شماره مجازی

 نرم افزار های برتر ساخت شماره مجازی

معرفی بهترین نرم افزار هایی که میتوانید با کمک آنها شماره مجازی های رایگان دریافت کنید.



? یک برنامه برای شماره های مجازی بین المللی ، تماس ، پیام کوتاه و داده های eSIM. شماره 200 یا شماره تلفن مشعل دوم ایالات متحده را با سیم کارت مجازی در 200 کشور دریافت کنید! ??


Hoom eSim Data و شماره تلفن دوم برای تماسهای بین المللی یا تماسها و پیامهای خصوصی. این برنامه شماره تلفن دوم از حریم خصوصی شما محافظت می کند و به شما امکان برقراری تماس خصوصی ، ارسال متن خصوصی و تجارت در سراسر جهان را می دهد.







با کمک Phoner میتوانید انواع شماره مجازی ها رو برای انواع کشور ها مانند روسیه ، انگلستان ، آمریکا ، کانادا ، قزاقستان و... رو به صورت رایگان دریافت نمایید.

مخصوص تمام نرم افزار ها مانند : تلگرام ، اینستاگرام ، وایبر ، وی چت ، واتس آپ ، و.....

برای ارسال پیامک و تماس ، برنامه Phoner را به صورت رایگان بارگیری کنید. برای محافظت از حریم خصوصی شماره تلفن شخصی خود ، شماره 2 تلفن را برای زندگی شغلی یا اجتماعی خود اضافه کنید.

Phoner چندین شماره تلفن دوم جدید به شما می دهد تا بتوانید برای زندگی شخصی ، شغلی و اجتماعی خود شماره های مختلفی داشته باشید.

شماره تلفن جدید Phoner 2nd به شما امکان می دهد تا در شرایطی مانند خرید و فروش در Craigslist از آشکار کردن شماره تلفن اصلی خود ناراحت باشید ، یک شماره مشعل رایگان برای تماس و یا ارسال پیام به صورت ناشناس دریافت کنید. از Phoner به عنوان برنامه پیام کوتاه و تماس امن و خصوصی خود استفاده کنید!

Phoner از ضبط تماس برای تماس های ورودی و خروجی پشتیبانی می کند. قبل از اینکه تلفن را تحویل بگیرید یا به پیام متنی پاسخ دهید ، می توانید برای شناسایی شناسه تماس گیرنده جستجوی شماره تلفن را انجام دهید. قبل از پذیرش تماس ورودی می توانید شماره تماس گیرنده را جستجو کنید تا تماس گیرنده روبو ، تماس گیرنده تقلبی یا تماس هرزنامه را تشخیص دهید.




نرم افزار شماره مجازی Kasookoo


Kasookoo - سیستم تلفنی مشاغل تجاری است که از طریق برنامه ای روی تلفن هوشمند شما اجرا می شود - خود را از هزینه ها و محدودیت های خطوط تلفن فیزیکی ، میز کار و تلفن های همراه آزاد کنید.

به سایت  مراجعه کرده و بر روی "ثبت نام رایگان است" کلیک کنید ، در اینجا می توانید شماره تلفن مجازی خود را انتخاب کرده و سیستم تلفنی خود را تنظیم کنید. سپس یک کد رمز توسط پیامک دریافت خواهید کرد که می توانید برای ورود به برنامه از آن استفاده کنید.




برای دوستان و خانواده شما شماره تلفن دارید. برای هر کس دیگری به یک شماره خصوصی یعنی Tnumber نیاز دارید


بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن ها ، تماس و پیام رایگان برقرار کنید


تماس و پیام رایگان بین Tnumber به Tnumber


اگر در برنامه های Dating ، برنامه ها / سایت های Matrimony ، سایت های طبقه بندی شده ، شبکه های ناشناس ، دانشگاه ها یا هرجای دیگر افراد جدیدی را ملاقات می کنید و نمی خواهید شماره تلفن همراه شخصی خود را به اشتراک بگذارید - پس به Tnumber نیاز دارید. به طور عمده هر زن و دختری به Tnumber نیاز دارند


امکانات:


شماره تماس جایگزین رایگان با کنترل حریم خصوصی

Tnumber فقط مانند شماره تلفن همراه شما کار می کند اما با یک سیستم کنترل حریم خصوصی و کنترل کامل در دست شماست. هنگامی که Tnumber را به جای شماره تلفن همراه به اشتراک می گذارید ، تصمیم می گیرید چه کسی می تواند با ارسال و دریافت درخواست های تماس با Tnumber با شما تماس گرفته یا به شما پیام دهد

ناپدید شدن چت ها / پیام های خصوصی

آن تصاویر خصوصی ، گپ ها را در حالت ناپدید شدن برای افراد ارسال کنید که بعد از چند دقیقه به طور خودکار از بین می رود. نگران عکسهای صفحه ای نباشید. گرفتن عکس از صفحه امکان پذیر نیست

تماس های صوتی با کیفیت بالا

هر شماره Tnumber را شماره گیری کنید و درست مثل اینکه از شماره تلفن استفاده می کنید با آنها صحبت کنید. همه تماس ها رایگان است. هیچ رشته ای متصل نیست!




این برنامه یکی از محبوب‌ترین‌ها در زمینه ساخت شماره مجازی رایگان است.
 Talk2 برای اندروید و iOS توسعه داده شده و در صورتی که دستگاه شما به این سیستم عامل‌ها مجهز باشد، می‌توانید از آن بهره بگیرید.
 پیش‌تر این برنامه در گوگل پلی نیز عرضه شده بود اما در حال حاضر ظاهرا از این فروشگاه حذف شده است. 
بعد از نصب این برنامه کم‌ حجم، می‌بایست ابتدا شماره تلفن واقعی خودتان را به آن بدهید تا حساب کاربری شما در Talk2 ایجاد شود.






نظرات

ارسال یک نظر